Het ombudsteam

Heeft u een steuntje in de rug nodig of loopt u vast in een wirwar van regels? Heeft u een probleem met het energiebedrijf of de woningbouwcorporatie? Voelt u zich onrechtvaardig behandeld door een gemeentelijke instantie of duurt uw uitkeringsaanvraag veel te lang? Schakel het PvdA ombudsteam in!

Bent u benieuwd wat het team allemaal doet? Lees bijvoorbeeld deze column, geplaatst in het Stadsblad.

PvdA-lid of niet, het ombudsteam probeert voor iedereen een antwoord te vinden. Met haar kennis over wet- en regelgeving en beschikbare netwerk kan het team bijdragen aan de oplossing van een probleem. Het ombudsteam denkt met u mee, zoekt uit en verwijst door naar de juiste persoon. Als het nodig is wordt de PvdA gemeenteraadsfractie of de Tweede Kamerfractie ingeschakeld.

Het ombudsteam is te bereiken via utrecht@pvda-ombudsteam.nl of via het fractiebureau op 030 – 2861121. Bij geen gehoor: 06 – 51000492. Het fractiebureau geeft uw gegevens door aan het ombudsteam en dan wordt er binnen drie dagen contact met u opgenomen.

Het PvdA Utrecht ombudsteam bestaat uit:

• Tilly Fast (coördinator)
  • Peter de Klerk
  • Myra Pereboom
  • Ariël Vondeling
  • Lies Vellekoop
  • Bouchra Dibi (vertegenwoordiger namens de gemeenteraadsfractie)