Partijkantoor

asw_212_buiten(1)

Het oude partijkantoor aan de Amsterdamsestraatweg

Vergaderen, borrelen en meer

De PvdA afdeling Utrecht beschikt over een eigen partijkantoor dat gevestigd is aan de Van Brammendreef 159 in Overvecht. Dit partijkantoor (inclusief koffie- en theevoorzieningen, magnetron, koelkast en draadloos internet) leent zich uitstekend voor bijeenkomsten zoals vergaderingen van werkgroepen of vrijwilligers. Aan het gebruik van het partijkantoor zijn huisregels verbonden, die zijn hier te vinden.

Voor leden van de PvdA is het gebruik van het pand gratis. Voor anderen vragen wij een vrijwillige bijdrage tussen de €25 en €50 voor het gebruik van ons partijkantoor. Deze bijdrage kan worden overgemaakt op IBAN NL90RABO0135084709 ten name van PvdA Utrecht o.v.v. Partijkantoor VBD159.

Er zijn meerdere ruimtes beschikbaar in ons nieuwe partijkantoor aan de Van Brammendreef 159. Is het door u gewenste tijdstip al geboekt? Neem dan vooral even contact met ons op door een e-mail te sturen naar secretaris@pvdautrecht.nl.

Naast een vrijwillige bijdrage voor een reservering van het partijkantoor voor een vergadering of andere bijeenkomst kunt u uiteraard ook (structureel) een financiële bijdrage doen. De PvdA Utrecht is blij te kunnen beschikken over een partijkantoor. Ons partijkantoor is een echte thuisbasis voor de afdeling geworden. Zo vinden er meerdere vergaderingen en bijeenkomsten per week plaats.  Om ons te helpen het partijkantoor draaiende te houden kunt u een (structurele) financiële bijdrage doen door dit formulier te downloaden en terug te sturen naar onze penningmeester (penningmeester@pvdautrecht.nl).