Permanente campagne

foto canvassen Ondiep groep

Als PvdA Utrecht willen we ook juist buiten verkiezingstijd weten wat er speelt in de gemeente. Dit doen we op verschillende manieren. Zo gaan we bijvoorbeeld één keer per maand samen met bestuursleden, fractieleden, Kamerleden en vele vrijwilligers de buurten in om met bewoners in gesprek te gaan over hun wijk. Ook organiseren we allerlei andere activiteiten en acties die aansluiten bij de actuele politiek. Zoals het Rode Café – waar we in een gezellige setting met elkaar in discussie gaan over landelijke en lokale thema´s.

Het permanente campagneteam staat onder leiding van Michiel Sustronk. Wil je een keer meehelpen bij een activiteit, of wil je juist actief meehelpen met én meedenken over de organisatie van de permanente campagne? Neem dan contact met ons op via vrijwilligers@pvdautrecht.nl. Wil je op de hoogte blijven van al onze activiteiten, houd dan de website in de gaten én meld je aan voor onze campagnenieuwsbrief.

We zien je graag terug op één van onze activiteiten!