9 januari 2017

Met de Route Route naar het congres

Altijd al eens een landelijk PvdA-congres willen bijwonen? Maar vind je het niet zo gezellig om alleen te gaan? Of weet je eigenlijk niet goed wat er nou op zo’n congres gebeurt? Dan is dit je kans!  Met de Rode Route gaan we naar het aankomende landelijke PvdA congres in Utrecht.

We verzamelen zaterdag 14 januari om 10:30 uur bij de ingang van de DeFabrique waar het congres plaatsvindt (Westkanaaldijk 7, Utrecht). Mocht je pas later op de dag willen aansluiten dan kan dat ook. Het reilen en zeilen op het congres wordt je uitgelegd door een van onze congresafgevaardigden.

Let op! Je moet je zelf even aanmelden voor het congres! Aanmelden kan hier: https://www.pvda.nl/agenda/verkiezingscongres/
Laat ons weten of jij er bij bent via het Facebook evenement.
De Rode Route
De Rode Route is dé manier om kennis te maken met de (Utrechtse) politiek in het algemeen en de PvdA in het bijzonder. Met als thema ‘inhoudelijk en gezellig’ leer je door een serie activiteiten het partijleven kennen: de lokale afdeling, de landelijke politiek en de gezelligheid. Op het programma staat onder andere een meet & greet met de lijsttrekker, een campagnetraining en de nieuwjaarsborrel van de PvdA Utrecht.
Aanmelden voor de Rode Route kan door een email te sturen naar roderoute.pvda@gmail.com