13 april 2017

Onze Bart is heengegaan.
Veel te vroeg.
Ons verdriet is groot.

Hij was gemeenteraadslid van 2006 tot 2014 en hield zich onder andere intensief bezig met Leidsche Rijn, Stationsgebied en ruimtelijke ordening. Om de stad mooier achter te laten dan hij haar had aangetroffen. Of het nu ging om teveel m2 beton in Hoog Catharijne of betere fietsroutes naar Leidsche Rijn; hij was vasthoudend en gedreven om het voor elkaar te krijgen. Voor de mensen in onze stad.

Bart kreeg twee maanden geleden het vreselijke bericht dat hij darmkanker had en niet meer beter kon worden. Dat sloeg in als een bom. Niet voor te stellen dat deze vader van jonge kinderen en gezonde man zo snel is overleden. Bart is slechts 50 geworden. Onze gedachten zijn bij zijn vriendin en ons oud-raadslid Karin, hun kinderen, familie en vrienden.

Om de herinneringen van nu levend te houden voor zijn jonge kinderen, willen we deze verzamelen. Wie er behoefte aan heeft kan deze delen op [email protected] of bellen met Marleen op 06-18119590.

Waar ben je naar op zoek?