12 maart 2015

PvdA in Utrecht zet eindspurt in naar 18 maart

Van 9 tot en met 18 maart tourt de Partij van de Arbeid met een rode dubbeldekker bus met vrijwilligers en politici door heel Nederland. Deze zogenaamde ‘Roodtrip’ doet ook Utrecht aan. Op zaterdag 14 maart gaan tientallen PvdA-vrijwilligers met minister Bert Koenders langs de deuren op de Kanaalstraat om te horen wat er leeft in de buurt. Op maandag 16 maart vergezelt minister Ronald Plasterk de PvdA-vrijwilligers in Kanaleneiland bij het oproepen om hun stem uit te brengen bij de verkiezingen voor de Provinciale Staten en waterschappen op 18 maart.

De PvdA is op zaterdag 14 maart van 10.30 tot 12.30 te vinden in de wijk Lombok. Op maandag 16 maart is de PvdA vanaf 15.30 in Kanaleneiland.Het bezoek aan Utrecht maakt onderdeel uit van de PvdA Roodtrip die de laatste week voor de verkiezingen alle twaalf provincies aandoet. Honderden vrijwilligers uit het hele land, ministers, Tweede Kamerleden en Provinciale statenkandidaten gaan langs de deuren om persoonlijke gesprekken met de mensen te voeren.

De PvdA verzamelt op zaterdag 14 maart om 10.45 uur bij Lunchroom Kopi Susu, J.P. Coenstraat 69 en gaat vanaf daar de buurten in. Op maandag 16 maart verzamelt de PvdA om 15.30 uur bij winkelcentrum Kanaleneiland Noord. Media worden van harte uitgenodigd. Voor vragen kunt u contact opnemen met Nikki Gommers via [email protected] of 06-10006581.