26 februari 2015

Verkiezingsdiner Resto Van Harte: eet mee op dinsdag 3 maart!

restovanharte-logoResto Van Harte Kanaleneiland verzorgt dinsdag 3 maart 2015 om 18.00 uur een gezond driegangendiner in het 3-generatiecentrum in de Bernadottelaan 23, Utrecht. Vrijwilligers van de JS en de PvdA Utrecht verzorgen de inkopen en bereiden de maaltijd voor. Graag willen we jou uitnodigen hierbij aanwezig te zijn! Neem gerust je familie, vrienden of bekenden mee!

Vanaf 17.30 uur is iedereen welkom! Ook veel mensen uit de wijk die het leuk vinden om samen te eten en elkaar te ontmoeten zijn er bij. Resto Van Harte biedt bovendien leerwerkplekken aan voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en de organisatie is zo ingericht dat het milieu zo min mogelijk wordt belast. De keuken gebruikt veel streekproducten (in het seizoen ook van moestuinen) en er wordt halal gekookt.

Utrechtse staten
We nodigen deze avond speciaal ook vertegenwoordigers uit van alle politieke partijen die deelnemen aan de verkiezingen voor de Provinciale Staten (18 maart) om mee te komen eten. Aan iedere tafel is gelegenheid van gedachten te wisselen over de verkiezingen. Ook zullen we -kort en krachtig- na de maaltijd nog even stilstaan bij de verkiezingen.

Resto van Harte heeft een professionele keuken, waar binnen enkele uren een prachtige metamorfose plaatsvindt. Onder leiding van de kok start de vrijwillige keukenploeg ’s middags met de voorbereidingen. Ze doen in de buurt boodschappen, helpen mee met koken, dekken de tafels en maken de ruimte gezellig. De Restomanager en de kok helpen de vrijwilligers.

Prijs
De prijs voor dit exclusieve driegangenmaaltijd is € 7 per persoon en kan op de avond zelf worden afgerekend. Wij vragen van alle vrijwilligers en genodigden die dat kunnen missen een extra bijdrage om het werk van Resto Van Harte te steunen. We denken daarom aan een bijdrage van minimaal een tientje per persoon.

Vanwege de boodschappen moet je je wel even aanmelden. Om je aan te melden ga je naar de website van Resto Van Harte: www.restovanharte.nl. Druk op de rode (!) knop “reserveer online”. Meld je aan (max 9 personen per reservering) voor Resto van Harte Kanaleneiland op 3 maart. De rest wijst zich vanzelf. Je moet je wel eenmalig registreren.

Dinsdag 3 maart 18.00 uur (zaal open 17.30 uur)
Resto Van Harte, Bernadottelaan 23, Utrecht

Ik kijk er naar uit je dan te mogen verwelkomen!
Namens de vrijwilligers van JS en PvdA Utrecht,

Hartelijke groet,

Stijn Terlingen ([email protected])