Wonen

De PvdA wil een fijne en duurzame stad waar mensen nu en in de toekomst betaalbaar, veilig en aangenaam kunnen wonen. Utrecht is populair en groeit snel. Dat heeft ook nadelen. Zo raakt de woningmarkt overspannen en is het voor velen moeilijk om een goede woning te vinden. Wij willen dat ook mensen met een kleine portemonnee in heel Utrecht kunnen wonen. We zetten ons in voor gemengde wijken om de leefbaarheid te vergroten. Samen met bewoners, de politie en andere organisaties werken wij aan een leefbare stad.
Bülent Isik

Over mij Ik ben sinds 2010 raadslid en tevens vice-fractievoorzitter, met als aandachtsgebieden: veiligheid, wonen, ruimtelijke ordening, duurzaamheid, milieu, openbare ruimte en groen. Sociaal betrokken en progressief bevlogen vanuit hart en nieren. Bindende ideeën en praktische oplossingen. Onze stad Verandering breng je alleen aan als je daadwerkelijk iets doet. Ik wilde, nee wíl, het ‘wederkerige vertrouwen’  tussen volksvertegenwoordiger en burger

Meer over Bülent Isik