Activiteitencommissie educatief

Heb jij organisatorisch talent? Zet jij graag de juiste sprekers bij elkaar? Meld je dan aan voor de Activiteitencommissie Educatief (ACE)!

De ACE richt zich op het organiseren van activiteiten met een inhoudelijk karakter zoals de Rode Cafés, de leergangen en een buitenlandtrip. De commissie zet zich in om te zorgen dat we met elkaar in gesprek kunnen gaan over de belangrijke onderwerpen en dat er mogelijkheid is tot (persoonlijke) ontwikkeling. Geregeld trekken we samen met de ACO op bij het organiseren van activiteiten.

Wat verwachten we?

• Je vindt het leuk om boeiende activiteiten met inhoudelijk karakter tot stand te laten komen
  • Je bent goed in organiseren en plannen
  • Je bent aanwezig bij de maandelijkse vergaderingen

Heb jij zin en tijd om aan de slag te gaan in deze commissie? Meld je dan aan bij de coördinator van het bestuur, David Koole, via [email protected]. Lijkt het je leuk om voorzitter van de commissie te worden, geef dat dan expliciet aan.

Activiteitencommissie ontspannend

Vind jij gezelligheid in de PvdA Utrecht belangrijk? Word jij enthousiast van het organiseren van activiteiten? ‘Kom dan in onze activiteitencommissie ontspannend’.

Sinds kort hebben we als PvdA Utrecht een activiteitencommissie ontspannend die – zoals de naam al zegt – leuke, gezellige en ontspannende activiteiten gaat organiseren voor de afdeling. Denk aan de maandelijkse borrel, de zomerbarbecue, de nieuwjaarsborrel en een buitenlandtripje samen met de activiteitencommissie educatief.

Wat verwachten we?

• Je vindt het belangrijk dat de PvdA Utrecht óók een gezelligheidsvereniging is
  • Je bent goed in organiseren en plannen
  • Je bent aanwezig bij de maandelijkse vergaderingen

Heb jij zin en tijd om aan de slag te gaan in deze commissie? Meld je dan aan [email protected]. Lijkt het je leuk om voorzitter van de commissie te worden, geef dat dan expliciet aan.

Waar ben je naar op zoek?