Project- en Werkgroepen

Projectgroepen: doe mee!
Sinds een tijdje werken we met projectgroepen, waarmee we ons sociaal-democratische verhaal aan heel Utrecht laten horen. Anders dan de werkgroepen (die verderop worden genoemd) die vooral de inhoud induiken, zijn de projectgroepen er om het politieke verhaal op onze belangrijkste thema’s aan heel Utrecht te laten horen. We gaan dus voor actie!
Aan de volgende drie projectgroepen kun je deelnemen:

• Werk en Armoedebestrijding
    Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op met Matthijs via matthijs.kleij@hotmail.com
  • Jeugd, Zorg en Onderwijs
    Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op met Stijn via sgpjansen@gmail.com
  • Wonen en Wijken
    Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op met Justine via justinefeitsma@live.nl

Werkgroepen: denk mee!
De raads- en commissieleden van de PvdA strijden in de gemeenteraad voor onze waarden en visie voor Utrecht. Zij doen dit echter niet alleen maar steunen op betrokken bewoners in de stad. Op verschillende beleidsterreinen zijn er werkgroepen, met als doel het uitwisselen van informatie en meningsvorming rondom actuele ontwikkelingen binnen gemeentelijke en landelijke beleidskwesties, vanuit een PvdA perspectief.

De werkgroepen hebben een belangrijke adviserende rol en denken ook mee bij de totstandkoming van verkiezingsprogramma’s en gemeentebegrotingen.

In de afdeling zijn de volgende werkgroepen actief: