2 oktober 2017

Stop de sloop van de Croeselaan!

Laat 3 oktober van u horen!

Het college van Burgemeester & Wethouders van Utrecht (bestaande uit D66, GroenLinks, VVD en SP) wil de woningen aan de Croeselaan slopen. De PvdA vindt het onacceptabel dat dit college kwalitatief goede sociale huur- en koopwoningen wil gaan slopen. De karakteristieke woningen aan de Croeselaan uit de jaren ’20 en ’30 zijn een verrijking voor Utrecht. Net als de grote verscheidenheid aan Utrechters die daar wonen. Dit mogen we niet verloren laten gaan.

Wij gaan ons hier hard voor maken. Komende dinsdag 3 oktober 20:00 wordt het debat over de ontwikkeling in het Stationsgebied in de Commissie op het Stadhuis gevoerd (adres: Korte Minrebroederstraat). De politieke partijen gaan dan in discussie over het Stationsgebied. Bewoners kunnen aanwezig zijn op de publieke tribune om het debat bij te wonen en zo te tonen dat ze betrokken zijn bij het onderwerp. Hoe meer bewoners aanwezig zijn op de publieke tribune, hoe duidelijker het signaal. Kom daarom allen!

Met vriendelijke groet,

Rick van der Zweth