4 december 2017

Campagnevieren met de Utrechtse kandidaten op 10 december

Red Velvet Party: #campagnevieren met de PvdA Utrecht!

#Campagnevieren is het motto van de campagne van de PvdA Utrecht voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. Politiek is ook leuk, en daar hoort dus een feestje bij. Op zondag 10 december viert de PvdA Utrecht dat zij met een prachtige kandidatenlijst de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in gaat. Tijdens deze ‘Red Velvet Party’ stellen de kandidaten zich voor aan alle Utrechters.
Daarnaast is er muziek van het Utrechtse Streetbeat Empire. Muziek van de straat, gemixt met 30’s swing, hot jazz, Afrobeat en meer. De landelijk bekende Utrechtse wijkagent Dwight van de Vijver draagt een Spoken Word voor en er is volop ruimte om gezellig bij te praten.
Verder wordt er aandacht besteed aan het verkiezingsprogramma. De PvdA wil zich hard maken voor bestaanszekerheid voor alle Utrechters. Zeker zijn van een betaalbare woning. Zeker zijn van goed werk voor een fatsoenlijk loon. Zeker zijn van goede en persoonlijke thuiszorg. Immers, als je je zeker voelt over je bestaan, kun je ook vooruit kijken. Dan heb je een perspectief en kun je jezelf en anderen vooruit helpen.

De Red Velvet Party vindt plaats in de Regentenzaal van Kytopia. Springweg 102C, Utrecht. De zaal is open vanaf 15.00 uur en we sluiten rond 17.30 uur het feestje weer af. Toegang is gratis en zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom!
Voor meer info kun je contact opnemen met Matthijs Kleij, campagnecoördinator PvdA Utrecht via 06-53120302 of [email protected]