Diversiteit en Inclusie

Coördinator: Simon Timmerman
Commissielid:
Ilse Raaijmakers

Het team Diversiteit & Inclusie van PvdA Utrecht zet zich in voor een diverse en inclusieve stad en Utrechtse afdeling van de PvdA. We denken mee op deze thema’s met de gemeenteraadsfractie, brengen proactief vraagstukken of knelpunten onder de aandacht en we zorgen voor aandacht en bewustwording binnen de afdeling. We zetten ons (online en offline) in voor meer zichtbaarheid van een afdeling die staat voor diversiteit en inclusie, we waken voor een PvdA Utrecht als afspiegeling van een diverse stad en we organiseren activiteiten en zoeken hierin samenwerking met maatschappelijke organisaties, gemeente en/of andere politieke partijen.

Teammeetings
Het team komt maandelijks bijeen voor een teammeeting van ongeveer 1,5 uur. Momenteel is dat maandelijkse moment gepland op de eerste woensdag van de maand om 20.00 uur. Tussentijds houden we contact in een whatsapp groep.

Meer informatie?
Wil je meer informatie over het team? Overweeg je aan te sluiten of wil je een keer bij een teammeeting zijn? Neem dan contact met ons op via [email protected].

Groet van team Diversiteit & Inclusie,
Annemarije Bousema, Mees ten Hoven, Zoulikha el Mansori, Ilse Raaijmakers, Aida Shamoeva, Mounhim Tahtahi, Simon Timmerman en anderen